Ofte Stilte Spørsmål
Les gjennom de vanligste spørsmålene rundt produkt, frakt og retur. Finner du ikke svar på det du lurer på, kan du kontakte oss nederst på siden.
PRODUKT
Hvordan bruker jeg produktet?
Produktet er enkelt å bruke. Sett i strømmen ( i veggen eller pcen). Du kan enkelt styre varmen ved hjelp av 1 knapp. Du kan velge mellom 3 forskjellige varmemoduser.
Passer Varmeren min kaffekopp?
Ja, vi kan trygt si at den passer din kaffekopp. Kaffekoppen er kompatibel med alle kopper.
Tåler produktet søl?
Vann, kaffe eller annet søl trenger du ikke være redd for. Produktet er 100% vanntett.
Kan den vaskes?
Ja, forsiktig håndvask i varmt vann går helt fint.
FRAKT & LEVERING
Hva er leveringstiden deres?
Vi sender våre produkter fra Oslo med Bring. Vi leverer innen 1-4 virkedager i hele Norge.
Koster frakt noe?
Nei. Vi har GRATIS frakt på alle bestillinger, hele Norge.
Hvordan sporer jeg bestillingen min?
Det er enkelt! Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingslenke. Da kan du følge bestillingen, til den er levert.
Hva er en forhåndsbestilling?
Forhåndsbestilling betyr at du bestiller produktet før vi har fått det inn igjen på lager.
Produktet er altså på vei til vårt lager, og er ikke klar for å leveres umiddelbart. Velger du å plassere en forhåndsbestilling, sikrer du deg produktet men må beregne en lengere leveringstid.
På produktsiden når du plasserer en forhåndsbestilling, vil estimert sendingsdato være oppgitt. Så snart produktet er på lager igjen, vil vi sende ut din forhåndbestilling med 1-4 virkedager levering.
Hva er delvis levering?
Vi vil alltid forsøke å levere bestillingen din på en mest mulig effektiv måte. Det hender at bestillinger kommer i mer enn én forsendelse.
Hvis dette skjer, ikke få panikk, resten av bestillingen din kommer kort tid etterpå.
Vær oppmerksom på at det ikke er nødvendig å kontakte vårt kundeserviceteam i dette tilfellet. Men hvis du opplever betydelige forsinkelser, ta gjerne kontakt.
BESTILLING
Kan jeg kansellere min bestilling?
Vi kan ikke garantere noe, men kontakt vår kundesupport raskest mulig. Vi vil prøve å kansellere din bestilling før den er sendt fra vårt lager.
Dersom bestillingen din er behandlet på vårt lager, har vi ikke muligheten til å kansellere bestillingen. Retur vil fortsatt være mulig.
Jeg mangler produkt (er) i min bestilling
Vi beklager dette på det sterkeste!
Skulle det hende at du mangler et produkt fra din bestilling, kontakt kundesupport med informasjonen nedenfor snarest mulig.
- Ordrenummer.
- Navn på produkt(er) du mangler.
Når vi har mottatt denne informasjonen, sørger vi for at problemet blir løst raskest mulig.
PS: Alle påstander om mangelfull levering må være gjort innen 7 dager fra leveringsdato.
Jeg mottok feil produkt (er) i min bestilling
Vi beklager dette på det sterkeste!
Skulle det hende at du har mottatt feil produkt i din bestilling, kontakt kundesupport med informasjonen nedenfor snarest mulig.
- Ordrenummer.
- Navn på produkt(er) du skulle ha mottatt.
- Navn på feil produkt(er) du mottok.
- Et bilde av feil produkt(er) du mottok.
Når vi har mottatt denne informasjonen, sørger vi for at problemet blir løst raskest mulig.
PS: Alle påstander om feil levering må være gjort innen 7 dager fra leveringsdato.
Jeg mottok ødelagte produkt (er) i min bestilling
Vi beklager dette på det sterkeste!
Skulle det hende at du har mottatt et ødelagt produkt i din bestilling, kontakt kundesupport med informasjonen nedenfor snarest mulig.
- Ordrenummer.
- Navn på ødelagt produkt.
- Et tydelig bilde av feil/skade samt en beskrivelse.
Når vi har mottatt denne informasjonen, vil vi jobbe med deg for å løse dette raskest mulig.
PS: Alle påstander om ødelagte produkter i levering må være gjort innen 7 dager fra leveringsdato.
RETUR
Retur betingelser
Vi stiller visse krav for godkjenning av returer. Sørg for at ALLE vilkår er oppfylt, hvis ikke vil du risikere at returen din ikke godkjennes.
- Du kan returnere varen i 30 dager etter den ble levert.
- Et produkt som returneres må være i samme stand som da det ble kjøpt. Vi kan ikke ta i mot produkter som bærer preg av utstrakt bruk, eller har synlige skader.
- Vi ønsker at du tar vare på emballasjen og returnerer denne også.
Hvordan returnerer jeg?
Retur skal være enkelt. Følg stegene på vår returside
PS: Pass på at vilkår for retur oppfylles, hvis ikke tar vi ikke i mot din retur.
Hvor lang tid tar det før returen min blir behandlet?
Behandlingstiden vil varriere ut ifra valgt fraktselskap. Vi kan ikke behandle returen din før den er ankommet vårt lager.
Når vi har mottatt returen din, vil behandlingstid variere fra 1-5 dager avhengig av pågang.
PS: Fra returen er behandlet, og eventuelt godkjent kan det ta ytterlige 1-5 dager før refusjonen vises på kontoen din.
Hvis du ikke har mottatt informasjon fra oss om at returen din er behandlet, 14 virkedager fra du sendte den vennligst kontakt vår kundesupport med følgende informasjon:
- Ordrenummeret ditt.
- Ditt navn og e-postadresse.
- Sporingsnummeret.
- Bevis på porto, for eksempel en kvittering.
Vi vil da prøve å løse saken ditt så raskt og effektivt som mulig.
Kan jeg bytte produktet mitt?
Ja, det er fullt mulig. Vi tilbyr bytte inntil 30 dager etter bestillingen er mottat.
Hvordan returnerer jeg en gave?
Hvis mulig, prøv å få bestillingsnummeret og navn på personen du mottok gaven fra. Følg så vår returside.
Om ikke du har mulighet til å få tak i bestillingsnummer, kontakt oss med navn til personen som har bestilt hos oss, så skal vi prøve å hjelpe deg videre.
Må jeg betale for å returnere?
Vi tilbyr for øyeblikket ikke 'gratis' returer. Vi gir ikke refusjon på portokostnader som opprinnelig ble betalt da du bestilte, om det er tilfellet.
Returen har ikke blitt mottatt?
Har vi ikke mottatt din retur, er det vanskelig for oss å behandle denne.
Kontakt vår kundesupport, så skal prøve å løse saken. Uten portokvitteringen kan vi ikke behandle noen returforespørsler hvis returen har gått tapt under transport tilbake til vårt lager.
BETALING
Hvordan bruker jeg en rabattkode?
Har du en rabattkode? Heldig! Det er ikke ofte vi deler ut rabattkoder. Du kan bruke koden din ved utsjekk i kassen ved å skrive den inn i 'rabattkode'-delen og klikke på bruk.
Det er også verdt å merke seg at rabattkoder ikke kan brukes når betalingen er akseptert, så ikke glem å legge til rabatten før du fullfører kjøpet.
Rabattkoden min funker ikke
Beklager å høre dette! Hvis du har fått en rabattkode og den ikke fungerer, vennligst ta kontakt med vår kundesupport som vil hjelpe deg.
Kan jeg bruke rabatkode etter jeg har bestilt?
Rabattkoder ikke kan brukes når betalingen er akseptert og bestillinger er plassert.
Ikke glem å legge til rabatten før du fullfører kjøpet.
Du kan bruke rabattkoden din ved utsjekk i kassen ved å skrive den inn i 'rabattkode'-delen og klikke på bruk.
Hvilke betalingsmoder tilbyr dere?
Du kan bruke hvilken som helst av betalingstypene nedenfor for å betale for bestillingen din.
- Klarna
- Vipps
- Stripe (Kort)